به سایت شرکت مشاورین تجاری ارزاسپاد خوش آمدید   

رشد کسب و کار

استراتژی رشد کسب و کار یک راهکار عملی برای دستیابی به رشد کسب و کار است. استراتژی یک برنامه عملی (Action Plan) است که برای دستیابی به یک هدف خاص طراحی می شود. در یک سرمایه گذاری مشترک، دو یا چند شرکت والد موافقت می کنند که سرمایه گذاری،فن آوری، منابع انسانی، ریسک ها و پاداش ها را در شکل گیری یک نهاد جدید و تحت کنترل مشترک به اشتراک بگذارند.

رشد کسب و کار
یک استراتژی رشد است که حتما باید به طور صحیح اجرا شود. مثلا کمپارآفرینان می توانند در حوزه های جدید از فعالیت ها از لحاظ فناوری یا بازار وارد عمل شوند. این استراتژی به استفاده موثر از منابع شرکت کمک می کند و خطرات کسب و کار را به حداقل می رساند. تنوع موجب رشد در کسب و کارهای مختلف می شود و از طریق کاهش قابل توجه چرخه عملیات، ریسک کلی کسب و کار را کاهش می دهد.برای مثال ورود برند Louis Philippe یکی از برندهای خوب پوشاک مادورا به صنعت کفش

 

 

توسعه بازار (Market Development)
کارآفرین می تواند به دنبال ایجاد یک بازار جدید برای محصولات و خدمات موجود خود باشد. بازار جدید می تواند جغرافیایی (به عنوان صادرات خارجی) یا یک بخش بدون استفاده از بازار داخلی باشد. می توان با طراحی مجدد، بسته بندی محصول و گسترش کانال های محصول، بازار جدید برای محصولات موجود ایجاد کرد. برای مثال این استراتژی توسط شرکت هایی مانند Godrej،Tata،Kisan به منظور افزایش درآمد می شود.

توسعه محصول (Product Development)
کارآفرین به جای پیدا کردن یک بازار جدید برای محصولات موجود می تواند یک محصول جدید را در بازار فعلی ارائه دهد.برای مثال معرفی صفحه کلید Qwarty و مشابه صفحه کلید کامپیوتر توسط شرکت نوکیا بازار هدف این محصول جوانان و مدیران هستند که اغلب بیشتر از برقراری تماس، از خدمات حذف چت و ایمیل استفاده می کنند.
GDP تولید ناخالص داخلی که در بخش کشاورزی ۹% و ساخت و ساز ۴۲% و خدمات ۴۸% است که با شیب افزایشی سهم خدمات در چین بیشتر می شود که نشان از رشد معین مردم است.
شیائوپنگ در سال ۱۹۱۹ اصلاحات را در چین مطرح کرد از نکات قابل توجه اقتصاد چین وجود ۲۰۰۰ منطقه آزاد تجاری و قرارگیری در بین دو منطقه استراتژیک جهان یعنی روسیه و هند است و داشتن بالاترین ذخیره ارز و طلای جهان است.
در چین دهک پردرآمد ۲٫۵ کل درآمد کشور را نصیب خود می کند در آمریکا ۴۷% برای این دهک است.
%۱۰ ثروتمندان چین تقریبا ۷۰درصد کل ثروت خصوصی پین را دارند. ذخیره ارزی چین در سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۰۰۰ میلیارد دلار است. تا سال ۱۹۷۶ که مائو تسه‌تونگ رهبر چین مرد چین فقیر بود با برنامه های جدید شیائوپنگ روزنه جدیدی در دنیای چین گشوده شد.
داپینگ: عرصه کالا یا خدمات به قیمتی پایین تر از قیمت تمام شده به خاطر از رده خارج شدن رقبا

 

 

اسکرول به بالا